• Brezplačna poštnina - ob nakupu vsaj 2 izdelkov
  • Brezplačna vračila - v 30 dneh
  • 100% varen nakup - varna plačila
0 Košarica
0.00 EUR

Izdelki v košarici

V košarici še ni izdelkov.

0 Košarica
0.00 EUR

Izdelki v košarici

V košarici še ni izdelkov.

  • Pogosta vprašanja

  • Katera plačilna sredstva nudite?

    Naša spletna trgovina omogoča naslednja plačilna sredstva: po povzetju, po ponudbi (predračun), Paypal, kreditne kartice (VISA, MASTERCARD). Plačilo s kreditno kartico Diners ni mogoče.

    Tagi: #plačila #plačilnasredstva #načiniplačila #paypal #visa #mastercard

  • Ali je možen nakup na obroke?

    V naši spletni trgovini ne nudimo plačila na obroke.

    Tagi: #plačila #plačilnasredstva #načiniplačila #obroki #obrok

  • Kdaj lahko pričakujem paket?

    Naša spletna trgovina posluje z zalogo, tako da 95% paketov odpremimo v 24 urah od prevzema naročila, z izjemo vikendov in praznikov. Če ste oddali naročilo v petek popoldne ali med vikendom, ga bomo na vaš naslov odpremili v ponedeljek. Ko gre paket na pot, lahko pričakujete SMS in elektronsko obvestilo dostavne službe GLS s predvidenim časom dostave in tracking številko. V primeru, da niste prejeli obvestila vas prosimo, da preverite, če ste ob naročilu navedli ustrezni e-mail naslov in telefonsko številko. Prosimo vas tudi, da preverite vaš predal z vsiljeno/nezaželjeno pošto. Vaš paket oz. naročilo lahko spremljate tudi na povezavi : Kje je moj paket

    Tagi: #zaloga #odprema #dostava

  • Cena poštnine

    Cena poštnine znaša 4,00€, v primeru dveh ali več izdelkov, je poštnina brezplačna.

    Tagi: #poštnina #postnina #dostava

  • S katero dostavno službo sodelujete?

    Naša spletna trgovina vse pakete dostavlja s kurirsko službo GLS. Na vašo željo vam ne moremo paketa odpremiti preko drugih kurirskih služb ali pošte Slovenije.

    Tagi: #dostava #gls #kurir #paket

  • Ali dobim popust na gotovinsko plačilo?

    Na prevzemnem mestu je mogoče le plačilo s plačilnimi in kreditnimi karticami.

    Tagi: #popust #gotovina #plačila #načiniplačila #placila

  • Izbral sem osebni prevzem, kdaj lahko pridem po paket?

    Ko bo izdelek pripravljen, lahko pričakujete obvestilo iz naše spletne trgovine. Bodite pozorni, da ste pri naročilu navedli pravilni e-mail naslov in telefonsko številko.

    Tagi: #osebniprevzem #odprema #logatec #Logatec #prevzem

  • Ali lahko pri spletnem nakupu uporabim dve kodi za popust?

    Kode se pri nakupu ne seštevajo.

    Tagi: #kode #popust #kupon #koda

  • Ali lahko pridem na osebni prevzem, če naročila nisem oddal v naprej?

    Zaželjeno je, da se naročilo odda pred prihodom in počaka na naše obvestilo, da je paket pripravljen.

    Tagi: #osebniprevzem #odprema #logatec #Logatec #prevzem

  • Ali je izdelek na zalogi?

    Ob vsakem izdelku na naši spletni trgovini najdete podatek o zalogi. V kolikor piše, da je izdelek na zalogi, vam ga odpremimo najkasneje v 24h od prevzema naročila z izjemo vikendov. Ker lahko v kratkem obdobju 2 ali več strank naročita enak izdelek s statusom Na zalogi, še preden je sistem spremenil stanje zaloge, si pridržujemo pravico, da izdelka ni na zalogi in vas o tem tudi obvestimo.

    Tagi: #zaloga #odprema #dostava

  • Kje se nahaja vaša poslovalnica?

    Naša poslovalnica se nahaja v Logatcu. Naslov in vse kontaktne podatke si lahko ogledate na povezavi: https://www.withcar.si/kontakt

    Tagi: #osebniprevzem #odprema #logatec #Logatec #poslovalnica #gledring #Gledring #podjetje

  • Ali je možen oseben prevzem v Ljubljani?

    Čeprav je sedež podjetja v Ljubljani, se naša poslovalnica, uprava in skladiščni prostori nahajajo v Logatcu, zato osebni prevzem v Ljubljani ni mogoč. Oglejte si kontakt: Kontakt

    Tagi: #osebniprevzem #odprema #logatec #Logatec #prevzem #Ljubljana #ljubljana

  • Kakšen je vaš delovni čas?

    Delovni čas si lahko ogledate na povezavi: Kontakt

    Tagi: #delovnicas #logatec #Logatec #prevzem

  • Ali lahko spremenim način plačila na že potrjenem naročilu?

    V tem primeru vas lepo prosimo, da pošljete e-mail na podpora@withcar.si in pripišete željen način plačila, tako da ga bomo spremenili. V kolikor je paket že odšel na pot, način plačila ni mogoče spremeniti.

    Tagi: #nacinplacila #načinplačila #placilo #plačilo

  • Ali lahko oddam telefonsko naročilo?

    Naši telefonski operaterji so za vaša naročila ali vprašanja zmeraj na voljo na brezplačni telefonski številki: 0804740

    Tagi: #naročilo #narocilo #Telefon #teleefon #podpora #pomoč #pomoc

  • Ali se je potrebno registrirati pred oddajo naročila?

    Registracija pred oddajo naročila ni potrebna. Vam pa registracija omogoča zbiranje točk zvestobe, ki jih lahko že tudi pri prvem nakupu koristite v obliki popusta.

    Tagi: #narocilo #naročilo #registracija #nakup #zvestoba

  • Ali je možno opraviti nakup brez spletnega naročila?

    Naročila lahko oddate tudi preko naše telefonske številke, e-maila ali socialnih omrežij.

    Tagi: #nakup #naročilo #narocilo

  • Kje se nahaja moj paket?

    Če ste naročilo že oddali, lahko vaš paket in njegov status spremljate na povezavi: Kje je moj paket

    Tagi: #nakup #naročilo #paket #odprema #sledenje

  • Kako vem, če izdelek ustreza vozilu?

    Izdelki na spletni trgovini Withcar.si so narejeni po meri vozila. Če ste izbrali oz. pravilno definirali vaše vozilo bo izdelek 100% odgovarjal. Izjema so le vozila, ki so uvožena iz Belgije, v tem primeru za dimenzije ne moremo odgovarjati.

    Tagi: #neustrezen #ustreza #reklamacija #prileganje

  • Bo izdelek odgovarjal za moj avto, čeprav je v opisu navedeno, da je za mlajši/starejši letnik?

    Pri naročilu izdelkov morate biti pozorni predvsem na serijo vozila. Primer: V kolikor piše na našem izdelku 2014-> to pomeni, da je izdelek primeren za vozila od letnika 2014 naprej, tudi če je vaše vozilo letnik npr. 2017. Ko pride nova serija vozila npr. 2018, bomo na naši spletni strani zaključili letnike: 2014-2018 in odprli novi letnik 2018/11->. Številka 11 pomeni mesec november, torej pomeni, da so izdelki primerni za vozilo od 2018 meseca novembra naprej. Paziti morate, da je mesec november mesec produkcije vozila in ne, da ste ga takrat kupili.

    Tagi: #ustrezen #pravilen #letnik

  • Je možno kupiti samo voznikov tepih?

    Nakup samo voznikovega gumi ali tekstilnega tepiha ni mogoč. Gumi in tekstilni tepihi imajo 1 letno garancijo. V kolikor želite zamenjati preprogo zaradi obrabe znotraj garancijskega roka, nas prosim kontaktirajte na podpora@withcar.si

    Tagi: #tepih #preproga #voznik

  • Je možno kupiti samo oba prednja tepiha?

    Nakup prednji tepihov je mogoč samo v primeru, če komplet že serijsko sestavljata samo dva tepiha. Največkrat gre tukaj za tovorna in kombinirana vozila.

    Tagi: #tepih #preproga #prednja #prednje

  • Kakšna je garancija na izdelke?

    Vsak izdelek ima svojo garancijo. Vse podatke o garanciji vašega izdelka lahko najdete v zavihku GARANCIJA na omenjenem izdelku.

    Tagi: #jamstvo #garancija #narocilo

  • Je izdelek na zalogi?

    Ob vsakem izdelku na naši spletni trgovini najdete podatek o zalogi. V kolikor piše, da je izdelek na zalogi, vam ga odpremimo najkasneje v 24h od prevzema naročila z izjemo vikendov. Ker lahko v kratkem obdobju 2 ali več strank naročita enak izdelek s statusom Na zalogi, še preden je sistem spremenil stanje zaloge, si pridržujemo pravico, da izdelka ni na zalogi in vas o tem tudi obvestimo.

    Tagi: #izdelek #zaloga #narocilo #naročilo

  • Ali pri vas lahko kupim čepe, ki so pritrjeni na tleh v avtu?

    Čepe vam podarimo brezplačno, pokriti morate le stroške poštnine.

    Tagi: #čep #cep #pritrdilni

  • Zakaj poleg tepihov nisem dobil pritrdilnih čepkov?

    Tepihi so narejeni 100% po meri vozila. V kolikor imate v vašem vozilu originalne čepe na talni oblogi, v tem primeru so integrirani tudi v naših tepihih. Če pred nakupom niste prepričani ali imajo naši tepihi čepe ali ne, si oglejte sliko v galeriji produkta in preberite opis, kjer boste našli točne informacije.

    Tagi: #čep #cep #pritrdilni

  • Ali omogočate montažo izdelkov, ki smo jih kupili pri vas?

    Montaže izdelkov v našem podjetju trenutno ne izvajamo



    Tagi: #montaza #montaža

  • Ali lahko pri vas kupim gumo na meter?

    Naša proizvodnja proizvaja izdelke po meri, tako da gume na tekoči meter pri nas ni mogoče kupiti.

    Tagi: #guma #gumi

  • Na vaši spletni strani ne ponujate izdelka za moj avto. A ga lahko izdelate po naročilu?

    Izdelkov ne moremo izdelati po naročilu še izrecno ne v kolikor gre za starodobnike in vozila starejših letnikov. Zmeraj pa ste dobrodošli, da kontaktirate našo podporo in povprašate saj se lahko zgodi tudi, da izdelek imamo v ponudbi, ki pa še ni objavljen na spletu.

    Tagi: #izdelek #izdelka #izdelate

  • Kakšne so dimenzije korita za prtljažnik?

    Vsa korita na naši spletni strani so narejena po meri vozila, zato vam podatka o točnih dimenzijah ne moremo posredovati. V pomoč vam bodo opis, naziv izdelka in originalne slike na naši spletni strani.

    Tagi: #korito #korita #prtljaznik #prtljažnik

  • Izgubil sem čepe za senčnike, kje lahko dobim nove?

    Čepe vam podarimo brezplačno, pokriti morate le stroške poštnine.

    Tagi: #senčnik #sencnik #cep #čep

  • Ne znam namestiti vašega izdelka?

    Vsi naši izdelki imajo na spletni strani pod specifičnim izdelkom v polju MONTAŽA video, PDF ali tekstovne razlage o montaži. Če izdelka še zmeraj ne znate namestiti, vas lepo prosimo, da kontaktirate našo podporo.

    Tagi: #namestitev #namesti #izdelek #montaža #montaza

  • Kako lahko kupljen izdelek vrnem?

    Da, v naši spletni trgovini nudimo jamstvo na zadovoljstvo zato v kolikor izdelek ne ustreza vašim željam ga zmeraj lahko vrnete, vendar morate zagotoviti da izdelek ni bil uporabljen. Zagotoviti morate tudi, da je izdelek vrnjen v originalni in nepoškodovani embalaži. OPOZORILO: Izdelke, ki jih vračate, ne smejo biti predhodno uporabljeni. Pri vračilu morate izdelek vrniti v prvotno embalažo in paket zaviti v folijo. V primeru če pride izdelek ali embalaža poškodovana, tako da ni primeren za nadaljno prodajo si pridržujemo pravico, da vam kupnine ne vrnemo oz. vrnemo samo delno kupnino, odvisno od poškodbe embalaže oz. izdelka. Zato obvezno pred vračilom dobro zaščitite originalno embalažo in je nikakor ne ovijajte z lepilnim trakom ali sredstvi, ki lahko poškodujejo embalažo.

    Tagi: #vračilo #vracilo #reklamacija

  • V kakšnem času lahko kupljen izdelek vrnem?

    Vse izdelke lahko vrnete v roku 30 dni od prevzema paketa.

    Tagi: #vracilo #vračilo #reklamacija

  • V kolikšnem času razrešite reklamacijo?

    Reklamacije želimo rešiti kakovostno in odgovorno. Naš odgovor lahko pričakujete najkasneje v 48 urah od posredovanega reklamacijskega zahtevka. K vsaki reklamaciji pristopamo individualno, zato se tudi čas razrešitve razlikuje.

    Tagi: #reklamcija #vracilo #vračilo

  • V kolikšnem času lahko pričakujem vračila sredstev?

    Vračila sredstev lahko pričakujete v roku 48 ur od razrešitve zahtevka.

    Tagi: #vračilo #kupnina #vracilo #cep #pritrdilni

  • Kaj pomeni jamstvo na zadovoljstvo?

    Jamstvo na zadovoljstvo vam omogoča, da nam lahko vrnete vse naše izdeleke pred uporabo v roku 30 dni od prevzema paketa in to brez razloga.

    Tagi: #jamstvo #zadovoljstvo

  • Kakšna je garancija na izdelke?

    Vsak izdelek ima svojo garancijo. Vse podatke o garanciji vašega izdelka lahko najdete v zavihku GARANCIJA na omenjenem izdelku.

    Tagi: #garancija #jamstvo

  • Na kateri naslov pošljem vračilo?

    Lepo vas prosimo, da vračila vrnete na naslov: IOC Logatec 15/ 1370 Logatec na sedež podjetja Gledring d.o.o

    Tagi: #vračilo #vracilo #reklamacija

  • Če izdelek vračam, kdo nosi stroške poštnine?

    V primeru, da smo vam poslali napačen ali neustrezen organizacijo prevoza in stroške prevoza uredimo mi. V primeru, da vračate izdelek zaradi drugih razlogov ste dolžni sami organizirati in plačati prevoz do našega naslova.

    Tagi: #vračilo #vracilo #reklamacija

  • Kako pripravim paket za vračilo?

    Izdelki, ki jih vračate ne smejo biti predhodno uporabljeni. Pri vračilu morate izdelek vrniti v prvotno embalažo in paket zaviti v folijo. V primeru če pride izdelek ali embalaža poškodovana, tako da ni primeren za nadaljno prodajo si pridržujemo pravico, da vam kupnine ne vrnemo oz. vrnemo samo delno kupnino, odvisno od poškodbe embalaže oz. izdelka. Zato obvezno pred vračilom dobro zaščitite originalno embalažo in je nikakor ne ovijajte z lepilnim trakom ali sredstvi, ki lahko poškodujejo embalažo.

    Tagi: #vračilo #vracilo #reklamacija

  • Naročil sem napačen izdelek, kako ga lahko zamenjam?

    Če ste naročili oz. prejeli napačen izdelek, ga lahko pri nas zmeraj zamenjate. V tem primeru pošljemo nov izdelek, starega pa vrnete prevozniku. Če gre za napako iz vaše strani, morate kriti vse stroške zamenjave, v nasprotnem primeru stroške krijemo sami. OPOZORILO: Izdelke, ki jih vračate ne smejo biti predhodno uporabljeni. Pri vračilu morate izdelek vrniti v prvotno embalažo in paket zaviti v folijo. V primeru če pride izdelek ali embalaža poškodovana, tako da ni primeren za nadaljno prodajo, si pridržujemo pravico, da vam kupnine ne vrnemo oz. vrnemo samo delno kupnino, odvisno od poškodbe embalaže oz. izdelka. Zato obvezno pred vračilom dobro zaščitite originalno embalažo in je nikakor ne ovijajte z lepilnim trakom ali sredstvi, ki lahko poškodujejo embalažo.

    Tagi: #vračilo #vracilo #reklamacija #napaka #napačen

  • Poslali ste napačen izdelek kako ga lahko zamenjam?

    Če ste naročili oz. prejeli napačen izdelek, ga lahko pri nas zmeraj zamenjate. V tem primeru pošljemo nov izdelek, starega pa vrnete prevozniku. Če gre za napako iz vaše strani morate kriti vse stroške zamenjave, v nasprotnem primeru stroške krijemo sami. OPOZORILO: Izdelke, ki jih vračate ne smejo biti predhodno uporabljeni. Pri vračilu morate izdelek vrniti v prvotno embalažo in paket zaviti v folijo. V primeru če pride izdelek ali embalaža poškodovana, tako da ni primeren za nadaljno prodajo, si pridržujemo pravico, da vam kupnine ne vrnemo oz. vrnemo samo delno kupnino, odvisno od poškodbe embalaže oz. izdelka. Zato obvezno pred vračilom dobro zaščitite originalno embalažo in je nikakor ne ovijajte z lepilnim trakom ali sredstvi, ki lahko poškodujejo embalažo.

    Tagi: #vračilo #vracilo #reklamacija #napaka #napačen

  • Ali lahko pri vas uredim menjavo tepihov, čeprav sem jih kupil na drugem prodajnem mestu?

    V kolikor izdelka niste kupili direktno od našega podjetja, morate vsa potencialna vračila ali reklamacije urediti v podjetju, kjer ste opravili vaš nakup.

    Tagi: #vračilo #vracilo #tepih

  • Ne znam oddati naročila, mi lahko pomagate?

    Oddajanje naročila je v naši spletni trgovini zelo preprosto. Preko iskalnika določite ustrezno vozilo in izberete željen izdelek, ki ga dodate v košarico.Naslednji korak vas vodi na blagajno, kjer vnesete vse vaše podatke in zaključite nakup s pritiskom na gumb oddaj naročilo. V primeru, če ne znate oddati naročila preko košarice, ga lahko zmeraj oddate tudi na našo brezplačno telefonsko številko: 0804740 ali na elektronski naslov podpora@withcar.si

    Tagi: #naročilo #narocilo

  • Nisem prejel predračuna?

    V kolikor ste se odločili za nakup preko predračuna oz. ponudbe, vam je naš sistem poslal avtomatski e-mail s potrditvijo naročila. Na dnu potrdilnega e-maila se nahaja predračun. V primeru, da potrdila niste prejeli vas lepo prosimo, da preverite SPAM predal oz. predal z nezaželjeno/vsiljeno pošto. Velikokrat se tudi zgodi, da stranka ni navedla ustreznega elektronskega naslova.

    Tagi: #predračun #predracun

  • Nisem prejel potrditve naročila

    V primeru, da potrdila niste prejeli vas lepo prosimo, da preverite predal SPAM predal oz. predal z nezaželjeno/vsiljeno pošto. Velikokrat se tudi zgodi, da stranka ni navedla ustreznega elektronskega naslova. Vsa potrdila se pošilja sistemsko zato so zmeraj tudi poslana.

    Tagi: #naročilo #narocilo #potrditev #potrdi

  • Kam vpišem promocijsko kodo?

    Promocijsko kodo lahko vpišete v polje za promocijsko kodo v KOŠARICI ali na BLAGAJNI.

    Tagi: #koda #kupon #kodo #popust

  • Ne morem vas priklicati na telefonsko številko?

    Naši telefonski operaterji so vam na voljo na naši telefonski številki vsak delovnik med 8.00 in 16.00 uro. V kolikor se vam operater ne javi, vam bo v najkrajšem možnem času vrnil klic. V primeru reklamacij ali ostalih nujnih zahtevkov, vas vljudno prosimo, da nam zahtevek posredujete na podpora@withcar.si, kjer lahko zmeraj pričakujete naš odgovor. V jutranjih urah zlasti v ponedeljek in torek so telefonske linije konstantno zasedene, zato vam predlagamo, da se obrnete na našo e-mail podporo.

    Tagi: #telefon #klic

  • Dodal sem dve kodi za popust, vendar mi je upoštevalo samo eno

    Kode se pri nakupu ne seštevajo. Odločite se morate le za eno kodo.

    Tagi: #koda #kodo #kupon #popust

  • Kaj je klub zvestobe?

    Klub zvestobe je lojalnostni modul spletne trgovine Withcar, ki vam omogoča hitrejše nakupe in pridobivanje točk zvestobe, ki jih lahko v obliki popusta koristite pri naslednjih nakupih.

    Tagi: #klub #zvestoba #zvestobe #točk

  • Kako pridobiti točke?

    Točke se pridobijo z vsakim opravljenim in dokončanim nakupom. Obračunavajo se glede na vrednost nakupa. Ko se registrirate, boste v svojem profilu videli natančen izračun in grafični prikaz točk.

    Tagi: #klub #zvestoba #zvestobe #točk

  • Kaj pridobim z včlanitvijo v klub zvestobe?

    V klubu zvestobe lahko poleg spremljanja lastnih naročil, pridobiš še točke zvestobe, ki jih vnovčiš v obliki popusta za naslednje nakupe. Hkrati lahko izbereš poljubno število vozil, za katere boš prejemal posebne priložnosti in novosti glede artiklov za točno izbran model vozila.

    Tagi: #klub #zvestoba #zvestobe #točk

  • Opravil sem nakup, kdaj bodo pripisane točke?

    Točke se pripišejo vašemu računu naslednji delovni dan po obdelavi naročila. Primer, če oddate naročilo v petek se bodo točke prištele naslednji torek. Če se naročilo ne obdela, se točke ne pripišejo.

    Tagi: #klub #zvestoba #zvestobe #točk #nakup

  • Izgubil sem geslo, kako dobim novega?

    Enostavno sledite povezavi na vpisni strani, kjer piše: Se ne spomniš gesla? Prejeli boste povezavo na vaš e-poštni naslov z možnostjo kreiranja novega gesla.

    Tagi: #geslo #profil

  • Kako opravim registracijo?

    Preprosto sledite navodilom na naslednji povezavi: Registracija.

    Tagi: #profil #reistracija

  • Ne morem vas priklicati na telefonsko številko

    Naši telefonski operaterji so vam na voljo na naši telefonski številki vsak delovnik med 8.00 in 16.00 uro. V kolikor se vam operater ne javi vam bo v najkrajšem možnem času vrnil klic. V primeru reklamacij ali ostalih nujnih zahtevkov vas vljudno prosimo, da nam zahtevek posredujete na podpora@withcar.si kjer lahko zmeraj pričakujete naš odgovor. V jutranjih urah zlasti v ponedeljek in torek so telefonske linije konstantno zasedene zato vam predlagamo, da se obrnete na našo email podporo.

    Tagi: #telefon #podpora #klic

  • Kdaj lahko pričakujem odgovor na poslani mail?

    Odgovor na vaš e-mail lahko pričakujete najkasneje naslednji delovni dan. V primeru reklamacij si pridržujemo pravico, da vam podamo odgovor na zahtevek najkasneje v roku 48 ur. V primeru, da pošljete e-mail v petek popoldne, vikend ali praznike, vam odgovorimo prvi delovni dan.

    Tagi: #mail #odgovor

  • Prijavil sem se na vaše e-novice, kaj lahko pričakujem?

    Naša spletna trgovina vam z mailing pošilja obvestila o novostih in posebnih promocijah, vendar največkrat 2x na mesec.

    Tagi: #mail

  • Ali je Withcar varna spletna trgovina?

    Withcar je na vseh nivojih varna spletna trgovina, ki tudi skrbi za varno skladiščenje vaših osebnih podatkov, ki so bili pridobljeni v fazi nakupa. Spletna trgovina ima tudi SSL Security certifikat, ki nas opredeluje kot varno spletno povezavo.

    Tagi: #spletna #withcar #trgovina #podatek #podatki

  • Ali lahko pri spletnem nakupu uporabim dve kodi za popust?

    Kode se pri nakupu ne seštevajo.

    Tagi: #popust #koda #kupon

  • Ali omogočate montažo izdelkov, ki smo jih kupili pri vas?

    Montaže izdelkov v našem podjetju trenutno ne izvajamo

    Tagi: #montaža #montaza

  • Kje dobim promocijsko kodo?

    Promocijska koda ni pogoj za naročilo, torej lahko naročilo oddate brez promocijske kode. Promocijske kode lahko občasno najdete na naših oglaševalskih medijih. Zaposleni spletne trgovine Withcar nimajo kod, tako da vam jo pred nakupom ne morejo zaupati.

    Tagi: #koda #kupon #popust

  • Ali lahko naredim telefonsko naročilo?

    Naši telefonski operaterji so za vaša naročila ali vprašanja zmeraj na voljo na brezplačni telefonski številki: 0804740

    Tagi: #telfon #klic #naročilo #narocilo

  • Ali se je potrebno registrirati pred oddajo naročila?

    Registracija pred oddajo naročila ni potrebna. Vam pa registracija omogoča zbiranje točk zvestobe, ki jih lahko že tudi pri prvem nakupu koristite v obliki popusta.

    Tagi: #nakup #registracija


Imate dodatna vprašanja?

Pogosta vprašanja Kontaktirajte nas
  • Izberi svoje vozilo

Ob registraciji pridobite
-5%na vse izdelke
na svoj prvi nakup! Registrirajte se